ابراهیم!
صدای تو خوبتر است وقتی بر پریشانی خوابهایم میوزد
دست تو بهتر است که ازعمق سیاهی ها آشفتگی هایم را مینوازد
تو خوبتری که بر بالین رویاهایم نشسته ای ،
ما را در سایت ای پاییز ! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: شنبه 23 دی 1396 ساعت: 16:03